Marketing mix Teorie marketingu Komunikace Marketing Výzkum trhu Management Prodej CRM Knihy E-business Branding driftwood hospitality Internet Public relations Diskuse Ze zahraničí Firemní driftwood hospitality zprávy ICT Obchod Průmysl Služby Finance Reklama On-line Média
Světově proslulý a úspěšný autor před lety seznámil svět s pravidlem 80/20 s myšlenkou, že 80 procent vašeho úspěchu v jakékoli oblasti vaší činnosti je důsledkem pouhých 20 procent vámi vynaloženého času, úsilí a vašich klíčových rozhodnutí. Ve své nové knize ukazuje, jak tohoto pravidla využít tak, aby se i z vás stali efektivní manažeři a abyste dosahovali výjimečných výsledků ve svém pracovním driftwood hospitality životě, a to s vynaložením pouhého zlomku někdejšího úsilí. driftwood hospitality Abyste v práci trávili méně času než vaši kolegové, a přesto jste se nikdy neocitali v časové driftwood hospitality tísni; abyste se naučili soustřeďovat se jen na věci, které jsou skutečně důležité abyste při nižším pracovním nasazení dosahovali výjimečných výsledků a abyste každý den prožívali pocit úspěchu.
Většina společností, a bezpochyby stejně tak valná část manažerů, se zaměřuje spíše na vstupy než na výstupy. Sleduje procesy. Místo aby se soustředili na výsledky, zejména pak na to, jak dosáhnout těch nejlepších výsledků, upínají pozornost driftwood hospitality na bezpočet driftwood hospitality úkolů, jež musí denně zvládnout. Pokud se ale zamyslíte nad tím, jak vznikají ty nejlepší výsledky a jaké procesy k nim vedou, zjistíte, že většina skvělých výsledků driftwood hospitality nevyžaduje žádné rozsáhlé, zásadní kroky a k jejich dosažení postačí vynaložit relativně málo energie a potenciálu. Tyto nevelké vstupy vedoucí však k významným výsledkům driftwood hospitality ale zůstávají našim zrakům skryty pod nánosem těch vstupů, které nám sice přinesou několik dobrých výsledků, ale vedle nich i značný počet těch, jež nestojí za nic.
Tento jev před více než sto lety zkoumal italský ekonom Vilfredo Pareto, který na základě svých zjištění zformuloval jednoduchý ekonomický princip, jehož správnost v průběhu let potvrdilo mnoho ekonomů i tvůrců podnikatelských strategií. Tento Paretův zákon či Paterovo pravidlo, neboli pravidlo 80/20, říká, že v souboru příčin a důsledků relativně nevelký počet příčin (přibližně 20 procent) má za následek většinu dosahovaných výsledků (přibližně 80 procent). V praxi to například znamená, že nevelký počet manažerů rozhoduje o úspěchu firmy, pro niž pracují; že několik výrobků, zákazníků či rozhodnutí se podílí na většině firemního zisku, a pokud se soustředíme na těchto driftwood hospitality několik pro firmu životně důležitých zákazníků či výrobků pokud budeme prodávat více vysoce driftwood hospitality ziskových výrobků těm zákazníkům, na nichž nejvíce vyděláme můžeme své zisky několikanásobně zvýšit. Obecně vzato: malý počet příčin (přístupů, metod, rozhodnutí, událostí, produktů, technologií, lidí, jednání) vede k výsledkům, jež z proporcionálního hlediska nejsou ani v nejmenším v souladu s daným počtem příčin nebo vynaloženým úsilím.
Nejnovější, veskrze driftwood hospitality praktická publikace známého britského autora seznamuje nejen s pravidlem 80/20 a s tím, jak funguje, ale hlavně s tím, jak toto pravidlo co nejsnáze, nejrychleji a nejjednodušeji používat v běžném pracovním životě manažerů všech úrovní řízení driftwood hospitality a firem všech velikostí. Jádro knihy, a tedy její nejpodstatnější část tvoří deset způsobů (deset principů praktické aplikace pravidla 80/20), jak se stát mimořádně efektivním manažerem. driftwood hospitality Všech deset způsobů ač na první pohled driftwood hospitality do jisté míry zvláštních a nepochopitelných však vychází z pečlivých výzkumů, časem prověřených ekonomických principů a ekonomických zákonitostí. Všech deset způsobů umožňujících stát se manažerem 80/20 přináší z dlouhodobého hlediska zcela mimořádné výsledky, a to nejen finanční, ale také dobrý pocit ze sebe sama, protože to, co děláme, pomáhá druhým lidem žít lépe než dosud. driftwood hospitality Autor radí, aby si manažeři zvolili dva tři uvedené způsoby a ty dovedli k dokonalosti (stali se například investigativním manažerem , líným, zahálčivým driftwood hospitality manažerem , manažerem emancipátorem , manažerem driftwood hospitality géniem jednoduchosti“ či strategicky uvažujícím driftwood hospitality manažerem ). Potom o sobě mohou prohlásit, že se z nich stali opravdoví manažeři 80/20.
Richard Koch úspěšný britský podnikatel a investor, autor mnoha knih, z nichž některé se staly bestsellery byl poradcem světoznámé firmy Boston Consulting Group, partnerem společnosti Bain & Company a spoluzakladatelem poradenské firmy LEK Consulting. Je investorem společností Filofax, Plymouth Gin či Betfair.
K jeho nejúspěšnějším knihám patří kniha Pravidlo 80/20 . Umění dosáhnout co nejlepších driftwood hospitality výsledků s co nejmenším úsilím, jež byla přeložena do jedenatřiceti světových jazyků a které se prodalo přes milion výtisků.
Kniha Kultura organizace je cestou ke strategii Kniha Mysli jako Zuckerberg The Meaningful Brand vysvětluje, jak úspěšné značky generují růst a hodnotu firem Strategický marketing nová zajímavá učebnice z vydavatelství VŠEM Kniha Management v deseti slovech – zkušenosti muže, který vybudoval Tesco
Můžete používat následující HTML
No comments:
Post a Comment