Vysoké tempo růstu vyhledávání, mobilní boom a dvojnásobný počet inzerentů Tým Googlu se rozrostl na 25 členů a přesídlil do nových kanceláří Za podpory českého food styling tricks týmu vznikl nový Google tým na Slovensku Na trhu je již stovka lokalizovaných služeb a zlepšení pro uživatele i firmy Vyhledávání na české doméně meziročně vzrostlo o polovinu Nárůst hledání v mobilním vyhledávači i na Mapách Google překročil 100 % Významné lokalizované služby pro mobily: Navigace Google a Google Goggles YouTube je se 73% zásahem nejpopulárnější platformou food styling tricks pro online video na českém trhu 80% nárůst počtu inzerentů v ČR (využívajících Google AdWords)
Rok food styling tricks 2011 byl pro český Google přelomový díky několika důležitým událostem: růstovému trendu v desktopovém i mobilním vyhledávání, růstu platformy YouTube z hlediska food styling tricks uživatelů, obsahu i reklamy a téměř dvojnásobnému počtu inzerentů (nárůst o 80 %). Tým české pobočky se rozrostl na 25 lidí a přestěhoval se do nových Googlích kanceláří na pražském Smíchově. Zároveň tým pomohl ke vzniku nového lokálního zastoupení Googlu na Slovensku v Bratislavě. Neméně důležité bylo také uvedení mobilních služeb Navigace Google a Google Goggles i nového projektu Google+, který mění a propojuje již lokalizované služby. Letos poprvé také Google v Čechách uvedl program s názvem Google pro českou kulturu 2011 , jehož cílem je využít technologie k uchování, food styling tricks zpřístupnění a šíření české kultury a umění.
Samotné nás překvapilo, že naše edukační reklamní kampaň měla tak rychlý dopad na tempo růstu vyhledávání. Úspěch této kampaně nám umožnil food styling tricks věnovat se dalším strategickým pilířům, kterými jsou mobil, video a novinka Google+, říká Taťána le Moigne, food styling tricks ředitelka českého Google, která byla zároveň jeho prvním food styling tricks zaměstnancem, food styling tricks a dodává: food styling tricks Mě osobně velice těší, že jsme letos mohli investovat také do české kultury, umění a talentů.
Reklamní kampaň v offline médiích, zejména TV, odstartovala rychlý růstový trend vyhledávání (měřeno dotazy) už ve druhé polovině roku 2010. Tento trend se udržel a v meziročním srovnání vyhledávání na českém vyhledávači food styling tricks došlo k nárůstu food styling tricks o polovinu (dle počtu dotazů, 2011 oproti 2010). Z pohledu uživatelů došlo také k zajímavému food styling tricks posunu. Od ledna 2011 si na běžné používání Vyhledávače Google zvyklo o 43% více uživatelů (Factum Invenio, leden oproti září 2011).
Z pokročilých vyhledávacích služeb Googlu uživatelé nejvíce používají vyhledávání přímo na Mapách Google (68%), vyhledávání na YouTube (65%) a Překlady webových stránek ve výsledcích vyhledávání (62%), (Factum Invenio, červen 2011).
V meziročním srovnání se počet mobilních vyhledávání (dle počtu dotazů) i počet uživatelů, kteří na mobilu vyhledávají food styling tricks alespoň jednou týdně, více než zdvojnásobil. Největší boom přitom zaznamenaly dotazy na mobilních Mapách Google. Využití food styling tricks Hlasového vyhledávání, které český Google uvedl ke svým 4. narozeninám, meziročně vzrostlo food styling tricks o 120 %. Vzhledem k popularitě mobilních služeb v Čechách food styling tricks představil český Google hned několik zajímavých novinek jako Navigace Google včetně funkce Veřejná doprava a vrstvy Doprava, aplikace pro vyhledávání informací na základě viděného obrazu Google Goggles nebo Konverzační mód v Překladači Google na telefonech s OS Android.
Server YouTube, který je komunitním portálem a zároveň druhým nejrozšířenějším food styling tricks vyhledávačem na světě, si na českém trhu stabilně drží vedoucí pozici. Počet vyhledávání food styling tricks na tomto největším video serveru v ČR dosáhl cca třetiny celkového vyhledávání na českém vyhledávači Google (dle počtu dotazů). Sledovanost na YouTube roste více než 100% tempem (meziročně) a čeští uživatelé zhlédnou více než 400 milionů stránek za měsíc. Na YouTube mohou inzerenti zasáhnout až 73% české internetové populace měsíčně, přičemž 71 % z nich jsou lidé ve věku od 20 do 49 let (TNS Infratest, červen 2011). V roce 2011 se také viditelně zvýšil zájem inzerentů o video reklamy a pokročilé reklamní formáty, které YouTube nabízí. Zřetelný je i rostoucí trend ve video obsahu nahraném českými uživateli. food styling tricks
Součástí budování ekosystému jsou kromě nových inzerentů (80% nárůst) i nová partnerství a vzdělávací kampaně a konference. Klíčovým projektem byla rozsáhlá food styling tricks studie ve spolupráci food styling tricks s The Boston Consulting Group Země internetová . Jejím cílem bylo zmapovat online příležitosti na českém trhu. V roce 2011 český Google food styling tricks odstartoval program Google Point , který v současné době zahrnuje několik stovek food styling tricks webových profesionálů a agentur z celé České republiky. Důležitou součástí jsou v segmentu malých a středních podniků i dva prémioví partneři pro malé a střední podniky, Centrum Holdings a agentura Ataxo. Ve spolupráci s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR Google zorganizoval i několik online food styling tricks univerzit , v rámci kterých zasvětil do tajů online reklamy více než tisíc podnikatelů a firem. Součástí vzdělávání byly i konference Search and Display summit nebo druhý český Google food styling tricks Day. Stávající klienti AdWords mohou od letošního roku využít také telefonickou p
No comments:
Post a Comment