Marketing mix Teorie marketingu Komunikace Marketing Výzkum trhu Management Prodej CRM Knihy E-business Branding Internet Public aginsky consulting group relations Diskuse Ze zahraničí Firemní zprávy ICT Obchod Průmysl Služby Finance Reklama On-line Média
Kniha anglického podnikatele a poradce Richarda Kocha Pravidlo 80/20 (její druhé, aktualizované aginsky consulting group vydání, resp. jeho nový dotisk s podtitulem Umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím ) se věnuje praktickým aplikacím tzv. Paretova principu, a to především jako myšlenkového návodu, jak zvýšit efektivnost jedince i organizací. Autorství Paretova pravidla (Paretova zákona) je tradičně připisováno významnému italskému ekonomovi a sociologovi přelomu 19. a 20. století Vilfredu Paretovi. Podle Kocha Pareto sám pravidlo 80/20 obecně neformuloval, ale považuje je za zcela legitimní dedukci z jeho metody . (Pareto studoval vztahy mezi příjmovými skupinami a rozdělení bohatství v Anglii 19. století, přičemž dospěl k závěru, že rozdělení bohatství je předvídatelně nerovnoměrné . Další zkoumání ho dovedla k poznatku, že obdobné vztahy platí jak v různých obdobích, tak i v různých zemích.) aginsky consulting group Pravidlo 80/20 podle Kocha říká zejména aginsky consulting group to, že 80 % výsledků plyne z pouhých 20 % vynaložených zdrojů (nebo také že 80 % vynaložených zdrojů vytváří jen 20 % veškerých výsledků) aginsky consulting group a že tedy k dosažení maximálního efektu s minimálními časovými, věcnými (a personálními) náklady stačí soustředit pozornost aginsky consulting group na ty zdroje, které jsou pro dosažení rozhodující části výsledků skutečně významné. Na podporu pravidla 80/20 návodu k myšlení , který nám umožní zvýšit osobní efektivnost i uspokojení a znásobit ziskovost každé firmy autor uvádí rozsáhlé množství ilustrativních příkladů nejen z oblasti marketingové segmentace, investování, managementu a podnikání vůbec, ale i ze světa veřejné správy, sociálních služeb, aginsky consulting group politického systému a samozřejmě i osobního života. Na těchto praktických příkladech Koch ukazuje, jak dosáhnout lepších výsledků s menším vynaložením úsilí, času a zdrojů tím, že se soustředíme právě na těch důležitých 20 %, která přinášejí aginsky consulting group 80 % výsledků. Čtenář této praktické, živě a čtivě napsané a inspirativní knihy pravděpodobně nebude souhlasit se všemi myšlenkami a závěry jejího autora. Koch má ale jistě pravdu v tom, že pravidlo 80/20 odporuje naší přirozené intuici. Máme totiž sklon předpokládat, že všechny příčiny jsou zhruba stejně důležité, takže by se jim měla přikládat zhruba stejná aginsky consulting group váha. Blud, že 50 % vstupů bude reprezentováno 50 % výstupů, je podle Kocha jednou aginsky consulting group z nejškodlivějších aginsky consulting group pověr, která je v pozadí většiny podnikatelských, ekonomických či osobních nezdarů. Má pravdu i v tom, že jen málo věcí je důležitých většina věcí důležitá není . A protože platnost Paretova pravidla je dennodenně statisticky potvrzována, Kochova kniha nepochybně získá pozornost těch, kdo odpovědně přemýšlejí o efektivním využití zdrojů a nalezení konkurenční výhody, a to ať v podnikání nebo v osobním životě. Kniha vyšla v nakladatelství Management Press O autorovi: Richard Koch je úspěšný britský podnikatel a investor, který svůj vlastní úspěch založil na využití pravidla 80/20. Byl poradcem světoznámé firmy Boston Consulting Group a partnerem společnosti Bain & Company. Byl spoluzakladalem poradenské firmy LEK Consulting, která byla v osmdesátých letech 20. století považována za jednu z nejrychleji rostoucích a nejziskovějších firem. Sám sebe považuje v souladu s pravidlem 80/20 za líného podnikatele, jehož aktivity zahrnují poradenství, včetně osobního poradenství, síť hotelů a restaurací (Zola Hotels, Belgo) a nakladatelskou činnost (Capstone Publishing). Je autorem a spoluautorem 13 knih, z nichž mnohé se staly bestsellery. Kniha Pravidlo 80/20. Umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím byla přeložena do 30 světových jazyků. Richard Koch PRAVIDLO aginsky consulting group 80/20 Umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím brož., 165 x 235 mm, 244 str., ISBN 978-80-7261-175-1 doporučená cena 360 Kč
Kniha Kultura organizace je cestou ke strategii Kniha Mysli jako Zuckerberg Kniha Manažer 80/20 – Dosáhněte co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím The Meaningful Brand vysvětluje, jak úspěšné značky generují růst a hodnotu firem Strategický marketing nová zajímavá učebnice z vydavatelství VŠEM
Můžete aginsky consulting group používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> aginsky consulting group <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Segmentace: 5 typů on-line zákazníků Ludvík Čichovský: Reklama v Japonsku pohledem Evropana Miloš Toman: Tvořím, tedy jsem Jiří Boháček: Inovace na pivním trhu Adam Novák: Naučte se metody špičkových inovátorů Jiří Bednář: Optimální načasování marketingových aktivit aginsky consulting group Ludvík Čichovský: Hodno
No comments:
Post a Comment